“SAYA MAKWENYA KHAIRIL”- TULAR SCREENSHOT WHATSAPP BUDAK UMUR 13 TAHUN MESEJ IBU BOYFRIEND SURUH MASUK MEMINANG. MEMANG BERANI DIA AYAT !!


TIPS KESIHATAN

loading…

Kongsikan Artikel Ini!!

shares

Amboihhh terlebih extreme kan budak budak sekolah zaman sekarang. Macam macam yang dibuatnya. Minum araknya lain, hisap gamnya lain, bergaduhnya lain dan macam macam lagi. Sampai satu tahap pelajaran pun makin lama entah makin kemana.

Kadang kadang, ibu bapa dah beri didikan yang cukup untuk anak anak mereka cuma mungkin pengaruh dari luar yang agak kuat dan kadang kadang diluar kawalan ibu bapa. Itulah yang paling merisaukan dalam kalangan ibu bapa.

Terbaru, viral di media sosial mengenai satu screenshoot perbualan whatsapp antara seorang ibu dengan budak perempuan baru usia 13 tahun yang mengaku sebagai girlfriend anaknya. Apa yang lebih mengejutkan, apabila budak perempuan tersebut meminta si ibu berkenaan masuk meminang. Haha.

Mula mula perbualan dimulakan dengan pengenalan diri sebagai kekasih anaknya. Amboih siap ada tarikh bercouple tau! Hahaha. Aduh lahai. Jom baca perbualan mereka.

“Saya makwenya Khairil”

“Cepat sikitlah hantar rombongan. Saya takut kena ambik dengan perempuan lain”

“Tapi saya tak boleh lepaskan Khairil”

Fikiran yang agak singkat kalau sampai straight to the point kat ibu boyfriend terus nak ajak bertunang huhu. Maklumlah budak sekolah lagi. Namun hal sedemikian tidak seharusnya berlaku kerana pelajar seusia ini haruslah menumpukan perhatiannya terhadap pelajaran dan sekolah.

Wanita ini juga menasihatkan ibu bapa diluar sana agar sering memantau aktiviti anak anak supaya tidak terlalu leka dengan hal yang bukan berkaitan sekolah mereka.

P/s: Terima kasih sudi membaca dan share. Jangan lupa tag nama kekawan korang dalam komen.

Sumber: http://kisahdunia.com

Kongsikan Artikel Ini!!

shares

Leave a Reply