7 Seleberiti cantik Bollywood ini pernah alami perlakuan Dan Pengalaman buruk dari fans/Peminat. Ada yang tiba-tiba mencakar, hingga menyentuh bahagian peribadi sang seleb..

 

Idola dan fans sepertinya dua hal yang tak dapat dipisahkan begitu saja. Idola mungkin boleh jadi segalanya untuk si peminat. Terima kasih fans juga, si idola melambung namanya. Namun, ada beberapa fans yang justru melayan idolanya melampaui batas saat mereka dipertemukan. Bahkan ada yang tiba-tiba menyakiti sang idola.

Seperti beberapa seleb Bollywood berikut ini. Dalam beberapa kesempatan, ketika mereka bertemu dengan fans, ada momen tak mengenakkan, di mana momen tersebut berakhir dengan fans yang terlalu bersemangat hingga melukai sang idola. Ada yang tiba-tiba mencakar, hingga menyentuh bahagian peribadi sang seleb.

Pelakon Bollywood di bawah ini pun pernah mengalaminya. Siapa saja? Intip yuk maklumatnya sebagaimana dirangkumbrilio.net dari Cosmopolitan India, Rabu (9/8).

1. Sonakshi Sinha.

Pada masa melawat Ajmer Dargah bersama rakan sesama artis, Akshay Kumar, pelakon cantik Sonakshi Sinha mendapatkan pengalaman buruk. Animo masyarakat yang tinggi serta ada beberapa fans yang berusaha ingin menyentuh tubuh Sonakshi membuat perempuan manis itu panik dan bingung.

Keadaan semakin memburuk ketika fans terus mendesak dan membuat Sonakshi terperangkap di kerumunan fans tersebut. Nasib baik ada Akshay yang dengan sigap memeluk sang pelakon dan menggiringnya ke dalam kereta.

2. Kareena Kapoor.

Boleh dibilang Kareena merupakan pelakon yang sangat boleh menjaga emosinya dan tetap tenang ketika ada kejadian buruk menimpanya. Seperti ketika ia dikepung fans yang berusaha menyentuhnya di promosi filem Bajrangi Bhaijaan. Namun, ia tetap tenang dan tenang di bawah pengawalan ketat para bodyguard-nya.

3. Katrina Kaif.

Mood Katrina Kaif langsung berubah buruk apabila ada peminat yang menyerangnya ketika ia hadir dalam promosi filem Tees Maar Khan. Pada masa itu, diketahui petugas yang berjaga memang sedang kekurangan kakitangan, sehingga tidak boleh optimum dalam mengamankan fans yang ternyata membludak masa promo filem tersebut. Sekali lagi, untung saja ada pelakon Akshay Kumar yang saat itu membantu menyelamatkan sang pelakon dari kepungan massa.

4. Sonam Kapoor.

Sonam Kapoor dan aktor Dhanush pernah melawat Chandan Cinema di Juhu untuk promo filem mereka Raanjhana dan berakhir menyedihkan. Pasalnya animo yang luar biasa dari masyarakat di sana sungguh di luar dugaan.

Kemuncaknya apabila para fans cuba menyerbu dan mengepung Sonam serta berusaha menyentuhnya. Untung saja Dhanush yang juga lawan main Sonam di filem tersebut sigap menyelamatkan sang pelakon.

5. Deepika Padukone.

Di dalam perjalanannya selepas selesai menghadiri Diwali dalam event majalah India, Deepika sempat dihadang fans yang cuba untuk meraih tubuhnya dan tak membiarkan Deepika melalui menuju keretanya. Namun, mujurlah ada security yang saat itu langsung menolong kekasih Ranveer Singh tersebut.

6. Sushmita Sen.

Pada masa melawat sebuah acara di Pune, Sushmita juga mengalami pengalaman buruk yang diakibatkan oleh fans. Saat dikepung oleh fans, bahkan ada yang cuba menyentuh dan menarik rambutnya, Sushmita sontak merasa gentar dan ketakutan. Untung saja ia berjaya menyelamatkan diri dari kepungan massa tersebut dan segera masuk ke dalam kereta.

7. Nargis Fakhri.

Apabila di lokasi penggambaran filem Azhar, Nargis pernah mengalami perlakuan buruk dari fans yang terus saja mengambil foto dirinya dan juga video tanpa berhenti. Ia pun lantas meminta agar peminatnya tersebut berhenti mengambil gambar dirinya, namun tak berjaya. Hingga akhirnya, lawan mainnya yakni aktor Emraan Hashmi turun tangan dan bercakap dengan fans Nargis tersebut, menjelaskan bahawa sang pelakon sangat tidak selesa.

Sumber: brilio.net

Sumber:brilio.net

∁∣¡∁k ¡m∂G⋿ ⊤o Close

Leave a Reply